Rozwiązania dla biznesu

Poprzez innowacyjną technologicznie komunikację zbudowaliśmy trawą relację z partnerami i klientami.

Co to jest FunTECH i po co powstał?

Inicjatywa.

Projekt FunTECH to inicjatywa osób z branży technologicznej – ściślej mówiąc technologii informatycznej oraz osób z branży handlowej – handlu zabawkami i artykułami biurowymi w tym szkolnymi. Stąd też nazwa dla tej inicjatywy.
Fun – tj. zabawa i TECH – tj. technologia.

W ramach projektu FunTECH dokonała się integracja innowacyjnych w skali świata rozwiązań biznesowych w zakresie komunikacji z klientami detalicznymi z rozwiązaniami klasy Business Intelligence (dalej zwane BI; hurtownia danych) wyskalowanymi przede wszystkim dla małych i średnich podmiotów. Wskutek tej integracji powstało szyte na miarę polskiego rynku zabawek i artykułów biurowych rozwiązanie wspomagające pozyskiwanie i utrzymywanie końcowych klientów.

Wyniki fazy pilotażowej

Poprzez innowacyjną technologicznie komunikację zbudowaliśmy trawą relację z partnerami i klientami. Wiedza jakiej dostarcza nam rozwiązanie BI pozwoliła na dopasowanie oferty do wymagań lokalnych czy też regionalnych nabywców. Stworzyliśmy łańcuch relacji pomiędzy dostawcą (producentem, dystrybutorem) ⇔ odbiorcą (sklep z ofertą branży zabawkowej i biurowej) ⇔ klientem końcowym. Relacje te zamieniliśmy w skuteczne programy nagradzania za dokonane zakupy. Umiemy nagradzać na każdym poziomie łańcucha relacji co pozwala nam na budowanie trwałych więzi opartych na zadowoleniu z zaspokojonej potrzeby i zachęca do powrotu do naszych sklepów partnerskich a także działa jak narzędzie motywacyjne dla operatorów.

Dowodem naszej skuteczności jest osiąganie wysokich poziomów powrotów po kampanii powitalnej. Poziom średni tych powrotów przekroczył 30%. Ponadto nasz autorski program nagradzania średnioterminowego również zanotował wyniki jakich trudno szukać w innych znanych programach budowania zadowolenia klienta. Nasze osiągnięcia w realizacji programu średnioterminowego to:

  • praktyczny brak porzucania nabytych praw do nagrody (wyjaśniam: jeśli warunkiem jest kilka powtórzeń to nie notujemy zniechęcenia i porzucenia ścieżki po mniejszej niż wymagana liczba powtórzeń, notujemy zmierzanie do celu – czyli po nagrody).
  • skuteczność w osiąganiu celów budżetowych i redempcji. Poziomy skuteczności są z reguły liczbą dwucyfrową gdzie wynikiem oczekiwanym na pozostałym rynku jest 2-3%.
  • umocnienie i/lub ustabilizowanie fundamentów finansowych sklepów partnerskich. W krótkim okresie nasi partnerzy w postaci sklepów najpierw poczuli sygnały umocnienia się wynikające z rosnącej liczby zadowolonych i powracających klientów potem zmierzyli to stopniem wzrostu wartości swojego biznesu.
  • zoptymalizowanie wydatków marketingowych. W naszym projekcie wydatek dotyczy mierzalnego efektu i nie jest ponoszony abstrakcyjnie. Efekt jest policzalny i łatwo go wyskalować na większą populację. Płacimy za dokonaną transakcją a nie za budowanie masowego szumu informacyjnego.

Co dalej?

Jednym z celów statutowych FunTECH jest budowanie świadomości biznesowej. Elementem realizującym ten cel jest edukowanie naszych partnerów i dostarczanie im narzędzi ułatwiających przejście z konkurencji cenowej do konkurencji wiedzą i przewagą opartą na innowacji. Wszystko to obecnie jest wdrożone i funkcjonuje.
Odejście od pędzącej konkurencji cenowej zmierzającej do negatywnych skutków dla stabilności biznesu w kierunku uzyskania efektywnej przewagi opartej na umiejętnym korzystaniu ze stworzonej – w ramach naszego projektu – technologii i dostarczanej przez nas wiedzy to trudny, ale opłacalny proces. Zapewnia on większe szanse na pozostanie na rynku i rozwój biznesu.

Obecnie FunTECH rekrutuje partnerów biznesowych. Wymaganie jest proste. Należy być:

  • doświadczonym podmiotem w branży zabawek i/lub artykułów biurowych
  • być aktywnym i mieć chęć i wizję rozwoju biznesu
  • nie działać na rynku, który już zajął nasz parter

W zamian zapewniamy dostęp do:

  • sprawdzonej technologii
  • indywidualnych programów i akcji marketingowych realizowanych również na koszt dostawców

Warunkiem pozostawania w naszym gronie jest aktywność. Jedyną konsekwencją za brak aktywności jest ryzyko wykluczenia z naszego grona. Nie trzymamy parterów ryzykiem kar finansowych. Nasza relacja oparta jest na pomocy w udrożnieniu rotacji asortymentu i rozwoju biznesu.

Lista wolnych lokalizacji w jakich szukamy partnerów z dnia na dzień się zmniejsza. Warto więc z nami porozmawiać i wyciągnąć z rozmowy wnioski czy nasz projekt nie jest właśnie dla Państwa działalności.

Prezes Zarządu Stowarzyszenia FunTECH
Marek Dresler

ZenCard Sp. z o.o. to polska firma, która została wielokrotnie doceniona oraz nagrodzona w kraju i za granicą za technologię, której twórcami są Krzysztof Klimczak, Jarosław Sygitowicz oraz Marek Rogoziński.

Pomysł stworzenia ZenCard zrodził się w 2013 roku, kiedy dostrzegliśmy luki istniejące na rynku płatności oraz mankamenty obecnych programów lojalnościowych. Kluczem stało się wykorzystanie kart płatniczych. Tak powstała technologia, którą wsparły fundusze LMS Invest oraz SpeedUp Group.

W 2015 roku ZenCard dostał się do programu akceleracyjnego MasterCard Start Path. Potencjał ZenCard dostrzegł PKO Bank Polski i od 2017 roku jesteśmy częścią Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego.

ZenCard to narzędzie do marketingu transakcyjnego i budowania lojalności, umożliwiające wirtualizację i konsolidację kart lojalnościowych na dowolnej karcie płatniczej.

Technologia ZenCard rozpoznaje konsumenta po identyfikatorze karty płatniczej lub po podaniu numeru telefonu komórkowego podczas dokonywania transakcji. Wszystko działa w czasie rzeczywistym. Już przy realizowaniu transakcji, system umożliwia zapisywanie do programu lojalnościowego, zbierając zgody klientów (zapewniając zgodność z RODO) oraz dane dotyczące wykonywanej transakcji. ZenCard automatycznie oferuje posiadaczom kart spersonalizowane oferty i nalicza przysługujące rabaty.

System działa w czasie rzeczywistym na terminalu płatniczym. Wirtualna karta rabatowa to dla przedsiębiorcy opcja znacznie tańsza w utrzymaniu. Dla konsumenta system jest bardzo wygodny i nie wymaga noszenia dodatkowych kart czy kuponów. Kartą lojalnościową jest w tym przypadku dowolna karta płatnicza dowolnego banku.

Odpowiadając na potrzeby rynku, ZenCard wprowadził niedawno produkt uzupełniający – obsługę programu lojalnościowego dla płacących gotówką. Teraz klienci, którzy płacą gotówką, mogą również rejestrować się do programu lojalnościowego ZenCard poprzez terminal płatniczy.

ZenCard ma również rozwiązanie white label dla dużych klientów. Technologia ZenCard rozpoznaje konsumenta niezależnie od kanału, w którym kupuje, tj. kanał tradycyjny, e-commerce czy m-commerce. Dodatkowo ZenCard ma możliwość crossowania tych kanałów, obserwowania zachowań klientów e-commerce i sklepów stacjonarnych. Aby zaspokoić potrzeby zarówno przedsiębiorców, jak i konsumentów, Zencard rozwija się w kierunku posiadania własnej aplikacji mobilnej, która będzie dostępna na rynku już wkrótce.

QBICO sp. z o.o. jest firmą ekspercką działającą na rynku od 2007 roku, a specjalizującą się w rozwiązaniach Business Intelligence. Nieprzerwanie od 2012 roku firma posiada tytuł Srebrnego Partnera Microsoft w zakresie Data Analytics (dawna nazwa kompetencji Business Intelligence) i Data Platform. Specjaliści firmy QBICO sp. z o.o. zrealizowali ponad 20 długofalowych projektów z dziedziny Business Intelligence w Polsce i za granicą.

Jesteśmy zespołem pasjonatów, którzy wierzą, że w danych kryje się wiedza bardzo cenna dla tych, którzy wiedzą jak jej użyć.
Wśród naszych realizacji znajdują się duże hurtownie danych, systemy BI działające w chmurze lub lokalnych serwerowniach. Prowadzimy także wieloletnią współpracę z firmami w zakresie usług doradczych i utrzymaniowych. Stworzyliśmy i rozwijamy własny system analityczny, który działając w chmurze umożliwia samodzielną analizę danych za pomocą intuicyjnego interfejsu.
W portfolio QBICO znajdują się projekty, w których używane były następujące technologie:

  • Systemy bazodanowe i hurtownie danych Microsoft SQL Server, TSQL, MDX, Reporting Services, Integration Services, Analysis Services, MySQL, PL/SQL, MS Access,
  • Języki programowania C#, VBA, Java, J2EE, , C++, Bash Scripting, PHP,
  • Technologie WEB HTML, CSS ASP.NET, PHP, JSP/Servlets, Web Services, WCF, JavaScript, jQuery, IIS, SharePoint.

Kontakt

STOWARZYSZENIE PRZEDSIĘBIORCÓW RYNKU ZABAWEK I ARTYKUŁÓW BIUROWYCH

Adres: ul. SIDORSKA, nr 117B,
21-500 BIAŁA PODLASKA
REGON: 366972797
NIP: 5372637506
Numer KRS: 0000672205

  • 516 120 278
  • biuro@funtech.info.pl